torsdag 18 juni 2009

Ullared och 'fönster shopping' på halens.se

Tiden bara rusar iväg, har gått lite över 23 veckor nu..över halvvägs!!
Babyn brötar runt, helst mellan kl 2-3 på natten, kan ju kanske bero på att jag lägger mig då ifs =).
Ibland ser magen helt skev ut då den lägger sig på sne och trycker med huvudet el fötterna nedåt...fy tusan vad obehagligt det är.. blir antingen akut kissenödig eller... ja fiser nästan ner mig ..haha..

Jag har varit en sväng på ullared med mamma med, lägger upp lite bilder på sakerna nu i helgen tänkte jag.. blev lite smått å gott, men inte för mycket.

Ååå...hitta ju massa fint på halens.se jag vill ha med, får se vad älskling säger, om jag kan övertyga honnom om att en kombinerad ångkokare och mat mixer är ett måste;-)











Denna badtermometern är ju bara så underbar











Och så dessa såklart, till att frysa in smakisarna jag skulle laga i mixern/ångkokaren












Om det blir en liten flicka, som alla tippar på, så skall dessa köpas in



Peace&Love *J

1 kommentar:

Marika sa...

Jösses 23 veckor redan! Jag tycker att tiden går fort! även för mig hehe Kraam