fredag 29 maj 2009

''Ny dator''

Tänkte att jag skulle få igång min blogg lite nu, uppdatera den lite oftare.
Skulle blivit lite bilder i dag, på magen och så men så har min dator bråkat.
Det kändes ungefär som att ''Jaha, nu lagom till att garantin gått ut och jag betalt den klart så skall den gå och hänga sig'' MEN! Vi formatera den och instalera Windows 7, den är som en ny dator!
Tror inte den fungerat så här bra sedan.. eller skall jag vara ärlig, ALLA som har Vista på sina datorer, det är världens skit program.
Och köper man en dator som har allt färdig installerat så följer det med sjuttioelvatusen saker man inte vill ha och det är omöjligt att ta bort.
Så nya Windows 7 is the shit! Och gratis fram till mars(?) 2010.
Men till bilderna då, man glömmer ju av alla program man vill ha och typ dagligen använder, som mitt älskade Photoshop.. så bilderna kommer i morgon i stället=)

Peace&Love *J

Inga kommentarer: