måndag 11 maj 2009

Trånga kläder och kampsport i magen

Ja, nu börjar mina kläder bli lite för små, men ÄRLIGT mammakläder, så o smickrande, så det blir det inte ännu och helst inte alls.
Jag var på Gina och köpte två Tshirt klänningar och ett par leggings, superfint!
Uppdaterar med bild på det i morgon, hinner inte ta kort på det innan jobbet.
Men jag får ge mig ut på mer klädjakt på fredag, skall på ultraljud då.
Jag är så super spänd på det, känns så overkligt att man har en liten bäbis i magen, hoppas jag förstår det bättre efter att fått sett underverket.

Och ja, vi har nog en liten blivande kamp sports mästare i magen, sedan i förra veckan så känner jag av sparkar, eller ja, det känns ju mer som om någon petar mig i magen.
Men det blir mer och mer som små kullebyttor där inne... mysigt=)

Men en ny liten magbild kommer det här med, från v.17+2, det putar lite till=)














Peace&Love *J

2 kommentarer:

Jennypenny sa...

å så härligt!!!!

Underbart fin mage!

Carrolojn sa...

Lilla magen!! Puss på den