lördag 9 maj 2009

Ingen Grey's Spoiler, lovar!

I dag har jag gråtit mer än på länge, jag följer Grey's och har tidigare laddat hem alla nya avsnitt som visats i USA, men så när den där jävla FRA lagen kom så har jag inte riktigt vågat.
Men igår så såg jag att Nicole Richie skrev på sin Twitter ''Just watched Grey's & cried my f-ing eyes out''... jag kunde bara inte hålla mig och det låg 3 nya avsnitt och bara vänta..
Idag såg jag det senaste, ja, jag grät som ett litet barn!
Jag vill inte förstöra, för jag vet att en del jag känner följer det... men jag har inte gråtit så mycket på länge och det kändes som om jag behövde det!

Så alla Grey's fans, ha näsdukar frame för ansnitt 22!


BTW älskling introduserade mig för att nytt uttryck för en tid sedan, whiskey tango, kan ju säga att det har vi ett praktexempel på i
Izzy Stevens mamma, HAhahahaha!!


Peace&Love *J

1 kommentar:

Marika sa...

Men Johanna nu vill vi se ny magbild :D