söndag 16 augusti 2009

Äntligen ledig!

Nu har jag äntligen jobbat mitt sista pass, eller det var i onsdags, personalmöte..
Vi var 4 personer totalt, så vi ansluta det tidigare och så gick jag och Petra med hem till Frida och fikade.. jätte trevligt.
Men det jag tänkte komma till vad det riktiga känslomässiga fall jag sedan gjorde... känns som jag bara gråtit och varit nedstämd sedan dess.. lite som 'Och nu då?'.. men så äntligen i dag vakna jag med ny energi och fick tagit tag i vår 'Walk in'.. vad än Stefan säger så är det en 'Walk in' och nu kan man gå in i den igen och UFF el nån annan sådan fuffens organisation fick sig en säck kläder till!

Men jag är fortfarande konfunderad över att jag blev så nere, tror det var i fredags..jag kunde inte sluta gråta, Stefan höll om mig och det kändes så tryggt, men jag grät ändå.

Och jag undrar fortfarande när jag skall inse att vi skall bli föräldrar, såhär 6-10 veckor innan Liten kommer?

Peace&Love *J

1 kommentar:

Chleo sa...

Åh jag är SÅ GLAD för er skull ni två. Och jag ser fram emt at se lilla pyret i livet sedan. Må så gott. SUper duper kram. Maja