onsdag 26 augusti 2009

H*n är precis som mamma=)

Jag hör mitt barn!!
Första gången var häromdagen, hörde något som knäppte till och tyckte det kom från magen, men tänkte att ''Ne, man kan ju inte höra barnet''.
Men så i dag har det varit ett sådant liv på Liten, bökat och sparkats så jag nästan tappar andan.. Och så har det knäppt!
Flera gånger, jag blev lite konfunderad och sökte runt lite.
Och mycket riktigt, det är Liten som 'knäpper' där inne, tydligen så kan man höra barnets leder knäppa och det hörs ända ut.
Det känns så fantastiskt, att jag, utan barnmorskans doppler fått höra mitt barn *Ler från öra till öra*.
Så h*n är precis som jag, en knakande liten jodevarelse.

Tidigare i dag Ringde Jenny och sa att hon Edwin, hennes syster och far var i 'byn' och skulle in och ta en fika och undrade om jag vill följa med.
MMmmmmmmmm... ÄNTLIGEN fick jag mina räkor, som jag varit sugen på räkor i snart 3 veckor, men det har bara inte blivit av.
En stor härlig nygjord räksmörgås och annanas juice!
Tror det är därav allt liv innifrån i dag=)



Peac&Love *J

Inga kommentarer: