måndag 20 juli 2009

12 veckor kvar !

Jisses vad snabbt det här går!
Känns som igår jag irra runt här hemma kl. 3 på natten med ett positivt test i handen och skratta å grät om vart annat... och nu har det gått 28 veckor av 40.

Yrvädret har haft 2 'lugna dagar' men nu är h*n igång igen och sprattlar och far.
Nu börjar jag känna att det är mer ont om plats då det mer är fötter, händer, armbågar och annat som mer stryker över magen.

Börjar känna att jag vill få ordning här hemma med, i helgen städa jag framsidan, skall försöka få in en bild på den senare.. Så ogräset mellan markstenen är borta, köksfönstret putsat, farstun skurad och även stup rännan (iaf. upp till andra våningen).
Hade det inte varit för fogarna så hade jag redan haft isär trappan till övervåningen och slipat å målat den... kanske redan börjar vilja boa lite..hihi

Peace&Love *J

Inga kommentarer: