måndag 20 juli 2009

Låt dem vara!!



Hela deras liv har deras pappa skyddat dem från offentligheten, han har inte velat att de skall förlora den bandom han sökte till den dagen han dog.
Han ville att de skulle få växa upp till att välja sin egen väg.

Det tog knappt en vecka efter det att han dog, till att de stod på scenen på hans minnesstund, till att hans girige far vill göra dem till de nya 'Jackson 5'...

Jag tycker rent ut sagt så jävla synd om dem!

Och givet vis så kommer det biologiska faderskapet på tal, vad spelar det för roll?
Michaels bror säger att det primära just nu inte är om Michael är deras biologiska far, utan vem som är Blankets mamma... och att han så fort han fått reda på det skall tillkänna ge det till alla!
Stackars barn!
Michael lär ha varit skum, men jag tvivlar inte på att han älskade sina barn och ville deras bästa.

Sådär, var bara tvungen att få ur mig lite frustration.

Peace&Love *J

5 kommentarer:

Saga sa...

Såg att du har 12 veckor kvar, visst går tiden snabbt!? (Fast de sista veckorna/dagarna är låååånga kan jag säga ;-)

Ingen lill kille här ännu, värkarna avtog, sen har jag från kl 04-09 värkar med 15 minuters mellanrum men efter 5 timmar avtog dom... Super jobbigt... Hoppas på att det drar igång snart ändå...

Om jag förstod det så vet ni inte könet på lillen ni väntar, var det ert val eller fick ni inte se vad det var på ultraljudet?

Kram Saga

Marika sa...

Ja men jösses va tiden går:) Har du bara 12 veckor kvar! Snart är dom här :)

Saga sa...

Ja, i slutet är man verkligen redo. Jag tror att man behöver 9 månader för sen är man inte lika rädd för förlossningen utan vill bara att den lilla ska komma ut.

Man kan nog inte göra något eller förutspå när förlossningen ska börja, som du berättar kan det ju vara stora skillnader i hur snabbt allt sätter igång :-)

Vi frågade på vårt rutin UL, han låg så att man kunde se det och vi frågade (vi bor i Uppsala och det var precis innan det stod massa i tidningen om hon som gjorde abort pga könet på barnen. Vet inte om dom fortfarande berättar eller inte...)

Det måste ju vara jätte spännande (om ändå jobbigt ibland) att inte veta vad det är!

Har du funderat något på hur du ska vara mammaledig då?

Kram Saga

Ps. jag har börjat följa din blogg nu :-)

Marika sa...

hihi tack :D Nu väntar vi på din lilla bebis med!!:D

Marika sa...

Nu vill vi se ny magbild här!:)