fredag 10 juli 2009

Shopping!


Vi var ute vid havet med Jenny, Erik, Edwin, Simon och Sebastian en solig em.. jätte mysigt och efter det tog jag och Älskling en sväng till 421 huset i Sisjön.. det blev lite kläder till mig och lite till älskling och så till lill pyret förstås.. jag hitta en jätte söt klänning på H&M för ett tag sedan...men vi vet ju inte vad det blir fören i oktober...menjag kunde inte hålla mig..och jaghar köpt jeans för flera tusen(!) som jag sedan låtit hänga i garderoben...mmm vet... men iaf, så jag tyckte inte 98kr för en bedårande klänning var så mycket...så nu har jag den här hemma!






Och så självklart fönstershoppa vi på Media Markt också en sväng.... så i nästa vecka blir det riktig shopping där..hemma bio högtalare för en summa jag inte tänker nämna och en ny dammsugare, Electrolux Ultra Silencer green!! Som jag suktat efter den!


Peace&Love *J

Inga kommentarer: